Услугата „Администриране на персонал” включва:
- създаване и поддържане на трудови досиета;
- изготвяне на трудови договори и допълнителни споразумения;
- изготвяне на граждански договори;
- съдействие във връзка със сключване, изменение и прекратяване на трудови договори и свързаните с това регистрации и уведомления;
- изготвяне на всички видове документи във връзка с реализирането на трудовите и свързаните с тях правоотношения (заповеди, заявления, декларации, уведомления и т.н.), в т.ч. относно:
- възникване на трудовото правоотношение;
- регламентация на работно време, почивки отпуски;
- трудови възнаграждения и обезщетения;
- имуществена отговорност на работниците и служителите;
- дисциплинарна отговорност на работниците и служителите;
- прекратяване на трудовите правоотношения;
- взаимоотношения със синдикални организации и колективно трудово договаряне;