АДМИНИСТРИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛ

Услугата „Администриране на персонал” включва:

  • създаване и поддържане на трудови досиета;
  • изготвяне на трудови договори и допълнителни споразумения;
  • изготвяне на граждански договори;
  • съдействие във връзка със сключване, изменение и прекратяване на трудови договори и свързаните с това регистрации и уведомления;
  • изготвяне на всички видове документи във връзка с реализирането на трудовите и свързаните с тях правоотношения (заповеди, заявления, декларации, уведомления и т.н.), в т.ч. относно:
    • възникване на трудовото правоотношение;
    • регламентация на работно време, почивки отпуски;
    • трудови възнаграждения и обезщетения;
    • имуществена отговорност на работниците и служителите;
    • дисциплинарна отговорност на работниците и служителите;
    • прекратяване на трудовите правоотношения;
    • взаимоотношения със синдикални организации и колективно трудово договаряне;