” Вижън Финанс” ООД предлага широк спектър от качествени, бързи, ценово обосновани счетоводни услуги. Ние изготвяме система от политики (счетоводна/данъчна) за оптимизиране на финансите и данъците за всеки клиент, като се съобразяваме със спецификата на дейността му и с целите, които иска да постигне.
Предоставяме прецизни бизнес съвети и иновации, подходящи за конкретния клиент. Съветите ни са основани на опит, отлично познаване на материята (счетоводство, данъци, финанси) и на спецификите на бизнеса на клиента.
Можете да направите конкретен избор от конкретни услуги:
- АБОНАМЕНТНО СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ
- АДМИНИСТРИРАНЕ НА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯТА
- АДМИНИСТРИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛ
- ДРУГИ СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ
- РЕГИСТРАЦИЯ НА ТЪРГОВСКО ТРУЖЕСТВО
АБОНАМЕНТНО СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ
Абонаментното счетоводно обслужване предлагано от екипа на „Вижън финанс” ООД включва:
- Изготвяне на цялостната счетоводна политика на фирмата / организацията
- Сортиране, класиране и обработка на първични счетоводни документи
- Контрол на съответствията на първичните счетоводни документи с националното счетоводно и данъчно законодателство
- Изготвяне на необходими вътрешни и вторични счетоводни документи с изключение на тези, отнасящи се до отчетността /пътни листи, заповеди за командировки, авансови отчети и др./ на физически лица, както и заповеди на ръководството във връзка с дейността на клиента
- Осчетоводяване и отразяване на стопански операции съгласно разпоредбите на счетоводното законодателство и Националните Стандарти за Финансови Отчети за Малки и Средни Предприятия, и съобразно вътрешнофирмените изисквания и потребности от информация
- Изготвяне на необходими документи (ДДС декларации, други декларации, справки и др.) за НАП.
- Изготвяне на справки и предоставяне на информация за нуждите на НАП, и НОИ
- Изготвяне на справки и предоставяне на информация за нуждите на клиента
- Информиране на клиента за изтичащи срокове, касаещи НАП
- Консултации във връзка с данъчното и осигурителното законодателство
АДМИНИСТРИРАНЕ НА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯТА
Администриране на възнаграждения включва:
- Изчисляване на трудови възнаграждения;
- Изчисляване на предвидените в КТ и КСО обезщетения;
- Изготвяне на ведомост и фишове към нея;
- Изготвяне на платежни нареждания за дължими данъци и осигуровки;
- Изготвяне и подаване на Декларации – образец 1 и образец 6;
- Изчисляване на възнаграждения по ДУК;
- Изчисляване на осигурителни и здравно осигурителни вноски на самоосигуряващи се лица;
- Изчисляване на възнаграждения и осигурителни и здравно осигурителни вноски за лица без трудови правоотношения;
АДМИНИСТРИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛ
Услугата „Администриране на персонал” включва:
- създаване и поддържане на трудови досиета;
- изготвяне на трудови договори и допълнителни споразумения;
- изготвяне на граждански договори;
- съдействие във връзка със сключване, изменение и прекратяване на трудови договори и свързаните с това регистрации и уведомления;
- изготвяне на всички видове документи във връзка с реализирането на трудовите и свързаните с тях правоотношения (заповеди, заявления, декларации, уведомления и т.н.), в т.ч. относно:
- възникване на трудовото правоотношение;
- регламентация на работно време, почивки отпуски;
- трудови възнаграждения и обезщетения;
- имуществена отговорност на работниците и служителите;
- дисциплинарна отговорност на работниците и служителите;
- прекратяване на трудовите правоотношения;
- взаимоотношения със синдикални организации и колективно трудово договаряне;
ДРУГИ СЧЕТЕВОДНИ УСЛУГИ
Извън пакетните счетоводни услуги, групиращи дейността в пакетите „Абонаментно счетоводно обслужване”, „Администриране на възнагражденията” и „Администриране на персонал”, експертите на „Вижън финанс” ООД могат да договорят с Вас и извършването на отделни счетоводни дейности в зависимост от Вашите потребности, като:
Годишно счетоводно приключване и изготвяне на годишен финансов отчет; съставяне и подаване на данъчни декларации; Счетоводни консултации; Изготвяне на конкретен документ; и други.
РЕГИСТРИРАНЕ НА ТЪРГОВСКО ДРУЖЕСТВО
„Вижън Финанс” ООД може да Ви осигури надеждно и компетентно административно съдействие за да регистрирате избран от Вас търговско-правен субект. Чрез привлечените към екипа на дружеството експерти, Вие можете да получите:
- Експресна регистрация на едноличен търговец, търговско дружество, консорциум, холдинг, представителства и клонове на компании;
- Експертно съдействие при изваждане на разрешителни, лицензи и други актове, необходими за осъществяване на избраната от Вас търговска дейност;
- Консултиране и представителство във връзка с организацията на общи събрания на дружества, учредителни събрания;
- Изготвянето на устави, учредителни дружествени договори, протоколи, покани, решения и други вътрешни актове на дружеството;
- Регистриране и вписване на неправителствени организации;
- Консултантска и експертна помощ при осъществяване на процедури по ликвидация на търговско правни субекти, несъстоятелност и оздравяване на предприятия.
Можете ОЩЕ СЕГА да поискате нашата ОФЕРТА, с която да Ви предложим месечна цена на комплексна счетоводна услуга, като попълните онлайн формуляра:
„КОМПЛЕКСНО СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ”
За въпроси и контакти:
office@finance.visiongroup.bg